مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اردیبهشت 1401 ساعت 00:272022-04-22سياسي

ارادت و پیوند قلبی شهدا به امام زمان (عج) مایه رستگاری آنان شد


ارادت و پیوند قلبی شهدا به امام زمان (عج) یکی از اصلی ترین رموز بندگی و رسیدن آنان به قرب الهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام  جمعه بندرعباس بمناسبت سالگرد شهادت شهیدمدافع حرم خلیل تختی نژاد ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام سوگواری  شهادت امیرالمومنین علیه السلام، اظهار کرد: شهید خلیل تختی نژاد از چهره های ماندگار و از شهدای عزیزی است که امروز برای نسل جوان ما الگو و اسوه هستند.

وی سالگرد شهادت خلیل تختی نژاد را محضر مبارک والدین گرامی این شهید و همه همرزمان او نیز تسلیت گفت و بیان داشت: اگر به آثار شهدا مراجعه کنید، مکتوباتی که از شهداء باقی مانده و همچنین اگر به وصیت نامه، دلنوشته ها  و خاطرات جبهه و جنگ شهداء مراجعه کنید در جاهای مختلف شما می بینید ورد زبان شهدای عزیز ما ارتباط و اتصال با وجود مقدس امام زمان عج است.

وی تاکید کرد: بنده فکر می کنم اگر این مجموعه(وصیت نامه و دلنوشته های شهدا)  تببین و استخراج بشود به این مسئله مهم  پی می بریم که مفهوم انتظار، مفهوم شهادت و مجاهدت این شهداء چقدر به همدیگر پیوند خورده است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: بحمدالله در جای جای میهن عزیزمان هر جا نامی از شهید و شهادت است، در ضمن فرمایشات و بیانات شهدا، مف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارادت و پیوند قلبی شهدا به امام زمان (عج) مایه رستگاری آنان شد

ارادت و پیوند قلبی شهدا به امام زمان (عج) مایه رستگاری آنان شد